KOOP NU GOEDKOOP, ONMIDDELLIJK BESCHIKBAAR

Bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Indien u merkt dat u een verkeerd toestel besteld hebt of van gedacht veranderd bent en u wil uw bestelling aanpassen, dan stuurt u ons best een email of belt u ons op.

In de meeste gevallen kunnen toestellen na overleg nog aangepast worden.

Hou er wel rekening mee dat bij bepaalde toestellen zoals kranen en spoelbakken er een retourkost gevraagd kan worden als het toestel al klaarstaat voor u (dit omdat de fabrikant een retourkost aanrekent om het toestel terug op te halen)

Bij toestellen die specifiek naar uw specificaties besteld worden, zoals bepaalde fornuizen en dampkappen, is er geen mogelijkheid om deze te annuleren.

Terug naar veelgestelde vragen

© 2024 Elektro Loeters NV - Bel op +32 59/33.16.25 of mail internet@loeters.be - Algemene voorwaarden - Alle prijzen incl. BTW - BE0460.057.637 - A Brackxstraat 6 Oostende - Sitemap